KEF KHT3005

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KEF KHT3005 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

TInus2009 13-12-2009

samen met een yamaha rx-v1900 receiver

klinken de kef 3005se speakers helemaal geweldig

kan niet echt omschrijven hoe blij ik er mee ben maar het is in 1 woord omschreven

TOP

Silverspeed 29-12-2008
Geschreven voor: KEF KHT3005

Had na de vele positieve reviews besloten dit setje te halen icm met een 605 onkyo versterker. Had em ook al 1 keer beluisterd in de winkel. Heb em voornamelijk aangeschaft om het meeste uit de blu ray films en mn game console te halen. Sinds ik deze speakers heb zet ik af en toe ook een cd op en gebruik dan een 2.1 opstelling. Heb geen andere sets beluisterd dus heb niks om mee te vergelijken maar ben er zeer tevreden mee. Laat zeer veel detail horen bij muziek en films en het geluid uit de 5 speakers klinkt als 1 geheel, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.

Had met bijgeleverd microfoontje de speakers een automatische setup laten doen. En heb daarna nog een beetje naar eigen smaak de instellingen veranderd.

Kortom, een aanrader als je op zoek bent naar satellietjes.

J. v.d. M 25-03-2008
Geschreven voor: KEF KHT3005

Deze geweldige set wordt veel te weinig gereviewd dus hierbij mijn review.
Ik heb de kef 3005 set nu 1 maand in bezit en hij is echt geweldig. Menig grote speakerset kan niet tippen aan de geluidskwaliteit van de Kef's. Zowel bij muziek als bij film blijven de satellieten en de subwoofer zuiver en geven elk detail door.
Ik heb lang nagedacht welke ik zou kopen:
Mordount Short Genie: Mooi helder maar vervormt als je hem harder zet.
Tannoy Arena: mooie set maar haalt het qua geluid niet bij deze set.

Kortom: Kopen deze set als je toe bent aan kleine luidsprekers die niet onder doen voor grote speakers.

henkseegers 12-10-2007
Geschreven voor: KEF KHT3005

elke dag is het weer genieten om een film te kijken (nou ja te beleven, voelen, ervaren) is een betere omschrijving van de werking van deze kanjers.

De sub is geweldig, lekker dik zonder dat het irriteert,

Disign is oogstrelend.

Detaillering is waanzinnig.

Albert020 09-10-2007
Geschreven voor: KEF KHT3005

Nu 6 maanden in gebruik en moet zeggen ben er nmog steeds heel erg tevreden mee !
Supper strak geluid, zowel uit de sat's en zeker ook de Subwoofer mag er wezen :-)

Echt de moeite waard voor de gene die een leuke seround speaker set willen kopen, ik raad deze iedereen aan